Pigg och kry

Jahaja, när jag vaknade imorse var jag alltså frisk. Som en nötkärna. Det enda felet var att jag hade huvudvärk men det tror jag berodde på vätskebrist så efter en alvedon och vatten så var det borta. Men jag tror mest att febern jag hade igår var min kropps sätt att säga "Emma, take a chill pill, du måste vila lite". Så efter att ha sovit halva dagen igår och ytterligare en natts sömn så var jag bra igen. Alla blev väldigt förvånade över hur jag kunde må bra idag, jag har verkligen varit hur pigg som helst! Haha knasiga kropp..
 
Men jag kanske tog ut all min överskottsenergi lite för fort, jag spendera nämligen hela kvällen med att först och främst leta klänning till mamma (hon ska på bröllop på lördag) och i andra hand leta underkläder till mig själv. Efter många om och men lyckades mamma hitta sin klänning men jag fick inte tag på några underkläder, men jag kom i alla fall hem med en ny pyjamas och tre nya ansiktsmasker. Jag hatar att shoppa underkläder och nu när jag äntligen tagit tummen ur arslet så hann jag bara prova två BH:ar men lyckades inte hitta rätt storlek. Jag shoppar alltså underkläder så sällan (by previously mentioned reasons) så jag byter alltid storlek till nästa gång typ (ja, SÅ sällan shoppar jag underkläder..) Så ja, de jag provade fanns typ inte i den storleken jag skulle ha så det blev inget idag med tanke på att fokus låg på mammas klänning. Men funderar på att dra in imorgon igen och leta runt själv, annars blir det på lördag. Jag ska banne mig ha nya underkläder! 
 
Här är i alla fall min nya pyjamas, den kommer från H&M och kostade 149kr. Den är extremt brutalt skön.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback