No one will ever know

Hejsan! En trött Emma har precis landat i sängen med Kings of Convenience i lurarna, detta innebär att jag kommer somna vilken sekund som helst. Dagen har varit lång, för lång. Jag jobbade som vanligt på NCC, men direkt när jag slutat så åkte jag till Njoy och jobbade där i ca 3 timmar. Såhär på fredagen är man ju trött ändå så att jobba extra mycket har inte direkt gjort mig pigg. Men äsch, det är det värt. Imorgon bitti ska jag till Njoy igen på förmiddagen och runt lunchtid så plockar Matthias upp mig så ska vi åka till Vaxholm och njuta av en av de sista sommardagarna.

Nu vill jag rikta mig mot Susanna bara; du låste ringa mig när (inte om, utan när) du läser det här så får vi boka in en tid nästa vecka att ses, det är ALLDELES för länge sen nu.. Saknar dig vännen<3 Håller denna som gisslan tills vi ses igen:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback