Lunchtime

Hejhej! Livsgnistan har höjts betydande sedan sist. För tillfället är jag även lite hyperaktiv, vet dock inte om det beror på att allt verkar extra enkelt och vackert eller om det bara beror på den höga koffeinhalten i min kropp just nu. Äter "lunch" nu som består av smnörgåsar och kaffe, men det räcker för mig. Vaknade ändå så sent idag. 
 
 
 
Det har hänt ett par roliga saker sen sedan vi hördes av, när var det nu igen, i onsdags? Det som har hänt är att Matthias fyllde år i torsdags, jag var på AW med kollegorna i fredags och igår så var jag på bio med Matthias och såg Now You See Me
 
I torsdags körde jag till Smedsmora i spöregnet (om ni bara visste vad jag gör för den här grabben asså.. haha) och åt middag med Matthias och hans föräldrar och sedan så hade vi två lite kvelitetstid med härlig musik. Han var fortfarande sjuk (körtelfeber) och väldigt trött och hängig. Men det var denna dag han började bli bättre, så nu har han i alla fall ingen feber. Det jag gav honom var att vi ska provköra en Lamborghini, ni kan hitta upplevelsen här.
 
Sen i fredags så var jag som sagt på AW då vi började med ett glas på Rigoletto för att sedan gå till Marion's Gastro Diner, som i princip ligger rakt över gatan. Där blev det middag och bowling. Sjukt kul hade vi, trots att mitt lag förlorade.....
 
Och igår så såg vi Now You See Me som var en väldigt annorlunda film, extremt otippad. Jag gillade alla häftiga händelser och magi är bland det coolaste som finns (mvh Potterhead #1) så det gillade jag, även att man blev väldigt överraskad av allt som hände, som sagt så var den otippad till max. Men samtidigt så var storyn lite konstig, helt klart något nytt men ja, jag kan itne riktigt sätta fingret på vad det var som gör mig tveksam över min bedömning...

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback