Kaos

Hej. Allt är mest bara kaos just nu. Jag har knappt sovit i helgen, jag har alldeles för mycket jobb och så har en väldigt viktig person till mig åkt in till akuten två gånger i helgen, han är fortfarande kvar på sjukthuset också. Alla dessa saker ihop har gjort mitt senaste dygn det jobbigaste på länge. Jag bröt ihop lite för många gånger igår på grund av problem nummer ett och tre. Man ja, jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll och så ska han få åka hem från sjukhuset imorgon så jag ska fåträffa honom då. Allt kommer nog bli bra snart..
 
Men annars har jag gjort ett par extremt brutalt roliga saker i helgen också, dels så var jag ju på Pride-paraden i lördags och sen så spenderades följande dygn på Lingans land där vi skulle tittat på en kometskur men det var molnigt så vi hängde mest bara med varandra och njöt av livet. Dock så dygnade vi såjag sov inget alls den natten, därav dagens trötthet.
 
Ja, just nu vill jag bara att det ska bli imorgon kväll men får ju vänta ca 24 timmar tills dess, men jag ska klara det.
 
Jag och Sanna mitt i Pride-paraden i lördags, så jävla häftigt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback