Jag väntar på gryningen

God kväll. Jag sitter helt slut i soffan och stämnplar frimärken på mina tackkort och lcyssnar på Håkan. Som sagt så har jag jobbat på nJoy i helgen och igår så hade vi överraskningsgrej för Simon, vi hängde på Josefinas på Djurgården ett tag. Simon ska nämligen börja GMU imorgon så han försvinner till Berga i tre månader (dock kommer han hem typ varannan helg). 
 
Det blev förresten inte Snabba Cash 2 i fredags, jag var alldeles för hyperaktiv så jag kunde inte sitta still. Matthias var dock smart nog att dra med mig ut på en promenad så vi vandrade runt på Lisige golfbana med Cissi och jag fick ta ut min energi. 
 
Nu vankas det min favoriträtt till middag och jag är så hungrig att jag kommer tyna bort snart. 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback