I prefer low expectations over false hope

Hej vänner! Helgen har varit ytterst trevlig. Som sagt så jobbade jag igår förmiddags på nJoy och efter jobbet så tog jag en snabb dusch och så kom Matthias och hämtade mig. Vi åkte sedan till Vaxholm och åt gott och vandrade runt i staden. Så vackert det är där ute.. Sen åkte vi i alla fall hem till Matthias på kvällen för att äta middag och titta på Tintin. Mysigt var det! Sov även kvar där över natten (det är inte lätt att ta sig hem från Rimbo på kvällen alltså..) så jag kom hem idag bara någon timme innan det var dags att åka till jobbet igen. Mycket jobb blir det nu.
 
Veckan som kommer är redan fullbokad, som det ser ut har jag inte en enda stund ledig att sitta hemma i soffan. Det är precis så jag vill ha det.
 
Har precis ätit denna mumsiga efterrätt, den består at frysta bär, vaniljkesella och digestive-kex. Lite cheesecake-stuk över den.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback