Let's not pretend

Även om ni egentligen inte bryr er så värst mycket så känns det som om jag har övergett er. Jag saknar att skirva av mig och berätta ommin dag för er, så nu ska allt tillbaka till det normala igen. 
 
Jag sa ju förra söndagen hur taggad jag var inför den veckan som nu har passerat och en vecka senare så är jag väldigt nöjd. I måndags tog jag körkort, jag hade sleep over med Sanna, Simon och Matthias, i tisdags besökte jag Forsmark, i torsdags umgicks jag med fina Susanna, igår träffade jag min gamla vän Madeleine (som jag inte träffat på år och dar och började sakna lite för mycket), jag var även på Friends Arena och såg Eddie Izzard framföra Force Majeure, och idag har upptäckt Imagine Dragons. Bra vecka med andra ord.
 
Jag ser konstigt nog fram till att jag få gå upp imorgon bitti. Det ska bytas däck på bilarna och eftersom jag är ledig så ska jag köra lilla bilen och pappa den stora så slipper han köra fram och tillbaka. Vi ska vara där klockan sju. WOHO!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback