I believe in yesterday

Gårdagen var, trots högskoleprov, en fin dag. Min tid i Tibble Gymnasium gick fort, man är ju upptagen hela tiden så man tänker inte på hur länge man faktiskt är där. Och en sak som jag blev väldigt glad för var att testdelen var kvantitativ, alltså att den delen som man gör helt i onödan var matematik. Jag hatar de verbala delarna med länga texter som man aldrig lyckas fokusera på eller komma ihåg vad de handlar om så jag blev glad att jag fick spendera min extra timme med att räkna matte istället vilket jag tycker är roligt.
 
Sen på eftermiddagen, precis när jag kommit hem så plingade min gamla vän Amanda på dörren. Hon gav mig en inbjudan till hennes student och sen så satt vi och pratade i säkert en timme. Hon är en helt underbar person och en av de som känner mig allra bäst, så jag blev väldigt glad att hon kom förbi.
 
På kvällen hände det inte så mycket, åt god moddag med familjen och sen tittade jag på Bond (Tomorrow never dies) och Mona Lisas leende. Efter den tidiga uppvakningen så var jag lagom trött på kvällen och höll på att somna framför Bond.
 
Tumblr_mi6iqf6gjr1rzagi6o1_500_large
Bild.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback