Helg, ljuva helg

Hejsan hoppsan! Okej sådär glad är jag egentligen inte, eller jo jag är väl glad men jag är så sjukt trött. Men nu är denna långa vecka äntligen slut och nu ska jag bara chilla och sova ut inatt. Jag har inte kommit ikapp med sömnen efter i tisdags så jag har varit lite halvborta denna vecka. 
 
Igår fick jag en del saker gjorda. Jag var självklart i skolan på dagen men direkt efter så åkte jag och min klasskamrat Johan till Ropsten för att träffa en person från Skolfest där vi skrev på kontrakt för flak till studenten. Ni skulle bara veta hur skönt det var att få gjort det..! Sen så åkte jag in till city och köpte shampo och så hämtade mamma mig med bilen och så åkte vi sedan till Täby Centrum för att leta underklänning till studenten. Ni förstår, min klänning är ganska genomskinlig annars.. Och vi hittade superbra saker! En underklänning, en bandlös BH och ett bar trosor som inte alls gav några skarvar, allt i nude-färgat så att det inte syns alls. Deta härr bli super alltså! 
 
Idag har jag varit på jobbet hela dagen, därav tröttheten nu. Mina fötter/ben orkar inte stå upp en längre stund just nu så jag sitter bara i soffan och lyssnar på Håkans senaste album. Vad tycker ni om det förresten? Jag tycker att det är otroligt mysigt och härligt att lyssna på, och så har det ett ntt härligt sound som jag gillar starkt. 
 
Nu ikväll ska jag bara äta vindruvor framför TVn, ovh vila upp mig. Ååh hur skulle jag klara mig utan sömn? Jag förstår mig inte på folk som sover såhär lite vanligtvis....
I brist på annat får ni en gammal bild, från februari.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback