Hej

Har ni haft det bra den här veckan? Jag har haft det väldigt bra faktiskt, i Strömstad så fick jag bara njuta av våren lite, och resten av tiden satt jag och pluggade körkortsteori. Jag karade förresten teoriprovet igår! Ååh vad lycklig jag är, nu är det bara uppkörningen kvar och den ska göras inom snar framtid, wish me luck!
 
Jag kom hem i tisdags kväll med tåget och här hemma har jag inte fått mcyket gjort, jag har tittat på extremt mycket Gossip Girl helt enkelt. Jag längtar faktiskt till på måndag när det vanliga livet drar igång igen med skola och allt så man får ordning på vardagen. För att sitta hemma och inte göra ågonting är inte direkt min grej.
 
Men idag ska jag träna lite på gamla högskoleprov var tanken, sen kanske jag sticker ut och springer eller tar en PW också i solen. Vi får se, jag med andra ord inget planerat. (Men någon mer Gossip Girl blir det i alla fall inte.)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback