En månad kvar till studenten

Hejsan. Till skillnad från de två senaste dagarna så har jag varit extremt pruduktiv idag. Jag började med att gå upp klocakn åtta och tog en lång dusch med hårinpackning och hela kittet. Efter det så städade jag hela mitt rum vilket tog ganska lång tid.. Sen så satte jag mig och började spåna lite omkring mitt tal som jag ska hålla på engelskalektionen på fredag om mode, det känns nästan inte som om det är en läxa då jag sitter och letar upp trender och beskriver vart ifrån jag får min inspiration, sånt är bara skoj. Jag åt även lunch under tiden jag gjorde detta. 
 
I lördags så fyllde ju jag på mitt sminkförråd men det var en sak som inte fanns på Sephora då, en läppenna från Estée Lauder som jag verkligen måste ha imorgon så jag tog mig tiden idag och åkte till Täby Centrum för att leta upp denna läppenna. Den fanns fortfarande inte på Sephora men jag hittade den faktiskt på Kicks vilket gjorde hela min dag så mycket lättare! Sen så åkte jag (handlade även mat på vägen) för att sätta mig och lugga biologi fram till sju då jag och bror lagade middag. Och sen dess har jag pluggat lite till, bäddat rent sängen, tittat på Elementary och målat naglarna. 
 
Så ja, nu sitter jag här framför nyheterna och tänker på hur fin jag ska vara imorgon. Planerna ändrades lite för jag insåg vilken fin klänning jag faktiskt har hängandes i garderoben redan så det får helt enkelt bli den imorgon. En rosa- och lilablommig klänning med vita pumps, pastellila naglar och rosa läppar, det kommer bli jättefint!
 
 
Förresten så är det exakt en månad kvar till studentan idag, den 29:e maj springer vi ut. Wihoooo!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback