Videoblogg

Ja, jag videobloggade lite när jag var ute och gick. Och ja, ni får skratta, jag gör det själv. Men skulle vara kul om ni ville se dem i alla fall och det vore ännu roligare om ni kunde ge era åsikter om ifall ni vill ha fler videos i framtiden! Jag vill ha massor av feedback på allt för det är ju ni som läser som jag gör det här för, typ... Men det vore roligt eftersom det ändå är ni som läser liksom, det är ni som ska tycka att det är roligt! Och syftet med denna blogg är ju att den ska vara underhållande, att man kanske tar en paus från pluggandet och läser lite här och blir på bättre humör.
 
Sen har jag den även för att jag vill inspirera folk, och själv bli inspirerad. Till exempel så klickar man bara förbi vissa bilder ibland men om man lägger upp dem på sin blogg så ser man dem på ett annat sätt. Det kanske är svårt för er att förstå om ni inte själva har blogg.
 
Det sista jag har den här bloggen för är ju för att kunna dokumentera och reflektera över min träning och kost, nästan som en loggbok.
 
Nej, okej, den största anledningen till att jag har den här bloggen är ju ändå för att jag tycker att det är så roligt att blogga! Men titta nu videorna ni och langa ett gått skratt, det bjuder jag på!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback