September, please be good

Augusti skulle jag väl inte vilja påstå att det var den bästa månaden, visst jag åkte till Barcelona och så där men det mesta andra har varit ganska jobbigt faktiskt. Men september har i alla fall börjat bra. Jag sa ju att jag letade efter jeans och skor igår på stan och idag hittade jag de jag var ute efter i Täby Centrum. Jag hade ju sett två par stövletter där i veckan men de fanns inte inne i stan men nu har jag faktiskt fått köpt båda två. Säg vad ni vill men jag behövde dem faktiskt.

Jag har väldigt svårt att hitta stövlar eftersom att de alltid är för breda i skaften men inne på Scorett hade de stövlar med olika bredd på skaften så jag tog bara ett par smala och de satt jättesnyggt! Jag har letat efter ett par stövlar som sitter så bra i typ tre år nu så de var jag bara tvungen att köpa.

Var sen inne på JC för att hitta jeans och de har rabatt just nu för medlemmar att man får 100:- rabatt om man handlar för 500:-, 200:- rabatt om man handlar för 1000:- osv. Jag köpte två par jeans och de kostade typ 1900 så jag fick 300:- rabatt. Lyckat med andra ord!

Här har ni bilder på det jag köpte, inte så bra bilder men allt är ju snyggare när det sitter på och ni lär få se dem i olika outfit-inlägg senare så ni kan vara lugna. ;)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback