Rida

Idag blev inte helt en städdag. Jag vet inte hur bra koll ni läsare har på mig men jag har ridit i tio år men slutade i våras. För 1,5 år sen så flyttade två kompisar från det stallet jag var på så jag har inte träffat dem så mycket sen dess utan har bara haft lite kontakt med en tjej vid namn Rebecka. Så nu var dags att ses igen och så blev det så att jag fick rida en av Rebeckas hästar. Hennes minsta häst faktiskt, haha. Jag som är sååå kort. Not. Men det var jättemysigt i alla fall. Red ut med Rebecka, Annika och Charlotte.

Men guuuu vad jobbigt det var för vaderna! Haha jag har ju inga ridmuskler längre så det blev lite kämpigt. :)

Här är en söt bild på Rebecka, Charlotte och mig. Jag är den rosa tjockisen på den lilla bruna ponnyn till höger.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback