På väg hem

Hejsan! Är allt bra med er? Jag måste bara börja med att säga förlåt för att jag bara skrev ett enda inlägg igår. Så dålig stil liksom.. Ni vet lika väl som jag att jag alltid skriver minst 2-3 inlägg om dagen. Så det ber jag om ursäkt för. Ni får senare ett inlägg om vad jag hade för mig igår som tog upp så mycket av min tid.

Men tillbaka till idag då. Är på väg hem från 2,5:an i Ensta. Lingan (Alexander) frågade nämligen om vi inte kunde sticka ut och springa någon gång, vi gjorde det en del i våras men det rann sen ut i sanden när vi gjorde olika saker på lovet. Men vi har båda varit lite lata på löpfronten i sommar så nu kommer vi igång igen. Men snacka om att det var jobbigt! Men ni vet ju att jag inte har någon bra kondition nu, så det är bara att jobba på.

Jag får promenera hem. Bussen skulle gå om alldeles för lång tid så kan lika gärna röra lite på fläsket, inte för att det går fort.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback