Min lördag

Hejsan! Är allt bra med er? Med mig är det det, jag hade en mysig dag på stan igår med mamma. Det började i och för sig med att vi körde till Brunnsvikens Trädgård och fikade, sen övningskörde vi ett tag och parkerade efter ett tag bilen vid Danderyd. Den tog vi tunnelbanan in till city. Vi hade några minuter innan jag skulle klippa mig så vi sprang in på Salt och kollade på vinterjacka till mig, jag hittade en helt PERFEKT så vi köpte den (skriver mer om den i ett annat inlägg). Sen så gick jag och klippte mig. Inget nytt där, jag hade velat ha det lite kortare än vad det blev men jag ska vara glad för nu hänger det i alla fall inte ner på axlarna. Sen gick vi runt i lite affärer men köpte ingenting och landade till slut på en barbecue-restaurang där vi åt god mat. Efter middagen gick vi till Saga och såg The Intouchables (som jag också kommer skriva om i ett annat inlägg). Sen åkte vi hem (vi handlade lite choklad på vägen) och jag satte på Flammande Bägaren som jag tittade på ända till halv ett då jag gick och la mig.

Fjuh! Nu är jag äntligen klar med det långa inlägget! Haha ville bara att ni skulle få en liten överblick över vad jag egentligen gjorde igår eftersom att jag inte hade tid att blogga.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback