Måndag

Hejhej. Har precis ätit lunch. Två piroger, bra lunch va? Haha not. Men orka laga något. Juste ähm ni måste få se mitt schema, det är det skönaste ever typ, jag är ledig på måndagar. Så jag passar på att övningsköra med körskolan på måndagar helt enkelt. Gjorde alltså det idag och hade ny bil och ny lärare, läraren gillade jag mer för han var lite mer chill, han gjorde liksom ingen big deal av att köra bil. Men bilen tyckte jag mindre om, den andra var visserligen större men mycket snällare. Men jaja, det är ju bra att prova på olika bilar liksom.

Gick runt i lite olika affärer i Täby centrum sen och kollade på tröjor/toppar. Var sugen på att kolla på det och jag känner av någon konstig anledning att jag behöver fler. Provade några stycken inne på H&M, Gina, Bikbok och MQ bland annat men hittade inget som jag föll för direkt tyvärr. Får väl leta vidare någon annan dag.

Så nu ligger jag här i soffan och lyssnar på musik men ska ta och göra min fysikläxa nu så jag kan träna och så senare.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback