Lördag

Hejsan! Jag har varit vaken i typ en timme nu men har inte gjort något mer vettigt än att äta frukost. Vaknade dessutom av mig själv idag vilket var riktigt skönt! Jag satte klockan på 9.00 men jag vaknade pigg och utvilad vid halv. Det beror förmodligen på att jag gick och la mig så tidigt igår, men det var bra, jag var ju så trött.

Idag har jag inte så jättemycket inplanerat. Jag ska övningsköra lite, kolla på en kavaj, gå till optikern, och plugga. Jag har fysikprov på tisdag, svenskatal på onsdag, massor med mattetal till torsdag och skriva om min livsåskådning i religionen till fredag. Skolan har verkligen kommit igång!

Jag tror nog också att jag ska ta och sticka ut och springa en kort runda idag, bara för att röra lite på mig.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback