Fången från Azkaban

Hejsan hejsan!

Gillar ni min nya header? Kände att det behövdes lite uppdatering. Det är typ det jag har gjort ikväll. Nej okej, det gick väldigt fort att göra den egentligen men min dator är väldigt seg så det tog väl kanske 30 minuter. Sen så gjorde jag lite annat också när jag ändå var inte på datorn som jag är så sällan. Men tröttnade riktigt fort och ville ha något att göra så jag gjorde mig en kopp te och startade Harry Potter och Fången från Azkaban. Snacka om att jag blev på bättre humör, jag blir verkligen glad när jag ser Harry Potter-filmerna. Undrar varför egentligen, tv när det är som bäst antar jag!

Jag vet inte om ni har märkt det men jag är ingen direkt festprisse av mig. Asså jag tycker ju att det är jättekul såklart men jag gör det bara inte så ofta, jag kan lika gärna sitta hemma med en kopp te och titta på film, som jag gjorde idag.

Såg precis att det finns en sak jag måste fixa till med designen på bloggen, men det får jag göra en annan dag, det är inte så viktigt. :)

Men nu ska jag alltså sova. Vi hörs imorgon! Puss och god natt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback