Vad ska jag göra nu?

Nu sitter jag hemma efter en händelserik dag i skolan. Haha okej, det har inte hänt så mycket.. Men matteprovet kändes faktiskt bra, eller bättre än jag hade trott i alla fall. Sen PA-lektionerna är så underbara för vår lärare älskar mig och Sanna, ndrar varför.. Vi kan ha en tendens av att vara ganska oseriösa faktiskt då det är sent på torsdag eftermiddag och man är otroligt  trött efter tre timmar matte. Antar att det beror på att vi typ gör det vi ska ändå? Nej, men det är kul i alla fall. Så nu sitter jag hemma jättehungrig men vågar inte äta något för vet inte hur det ska bli med middagen ikväll. Mammas kompis kommer nämligen hit och ska sova över här över natten för de ska åka till St Petersburg imorgon bitti och flyger då tillsammans härifrån Stockholm, Arlanda (hon bor i Alingsås). Så vi får se hur det blir med middagen. 
 
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll faktiskt, har inget planerat alls så kasnek ska ta och läsa lite Cosmo? Eller så fortsätter jag på boken vi läser i svenskan.. Aja,vi får se!
Lite härliga höstbilder jag tog idag bara.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback