Svar på kommentar

Jag fick en kommentar på inlägget om min nya jacka i torsdags där en person frågade hur mycket den kostade. Jag svarade direkt på kommentaren men såg sen att den personen inte hade någon blogg kopplad till sig så hon kommer inte kunna se svaret om hon inte tittar på kommentarerna till inlägget så därför tänkte jag svara här också så hon inte missar det. 
 
Jackan kostade alltså 3495 kr och är köpt på Salt, den kommer dock från märket Hollies som jag kan tänka mig att man säkert kan hitta på andra ställen också. Det är ett svensk märke så man kan säkert hitta det lite överallt i landet, själv har jag dock inte hört talas om det förut. Dock har min mamma en gammal skinnjacka därifrån som fortfarande är i superskick så jackorna har bra kvalitet i alla fall!
 
Jag förmodar alltså att även min jacka är i ett väldigt bra skick därför tycker jag vekrligen att den är värd så mycket pengar, eftersom man då kan ha den flera vintrar!
Den ser dock ganska grå ut på bilderna men i verkligenheten är den mer åt det bruna hållet.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback