Rage

Hejsan! Jag är hemma nu, eller jag har i och för sig varit det ett bra tag. När jag kom till ksolan visade det sig att min smarta mattelärare hade flyttat fram vår science support en timme, hur tänkte han där liksom? Kunde han inte ha mejlat eller något? Nej, har skrev en lapp som han satte upp på dörren. Så jag var där till 10 är det egentligen skulle vara och så visade det sig attvar klockan 11 och jag orkade inte vänta för det hade vart mitt under lunchen och dessutom så var det ingen god mat i skolan idag (i princip den enda maten jag inte gillar) så jag åkte hem efter en halvtimme. Meningsfullt va? Jag orkar inte, blir så trött på min lärare. Men just nu blir jag mest trött på mig själv, jag har varit hemma ica 1,5 timme och hur mycket tror ni att jag har fått gjort? NADA. Jag har typ suttit och läst bloggar. Nej, nu ska jag komma igång med pluggandet. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback