Örhängen

Jag är egentligen ingen örhänge-person, jag är mer av en ringperson typ. Men nu när jag har rensat ut örhängen jag aldrig kommer använda igen så kan jag faktiskt tänka mig att börja använda de örhängen jag faktiskt har, för de är fina. Här är ett par, har ingen aning om vart de kommer ifrån med tanke på att jag har haft dem ett antal år och så tror jag att jag fick de i present. Men fina är de i alla fall! Och ser ni vilket bra skick de fortfarande är i? Supersnygga. 
 
Ja, det var otroligt svårt att lyckas ta en bild när det hängde stilla, men här ser ni hur de ser ut i alla fall!
 
Något som ajg dock gillar med örhängen är hur de kan få en att se mycket mer uppklädd ut, bara genom att ha ett par finare örhängen. Dock är det väl kanske så med alla smycen men för mig är det något speciellt med örhängen.. Kanske för att jag inte brukar bry mig så mycket om det..?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback