Love is Easy

De som känner mig bra vet om hur mycket jag gillar bandet McFly. Har gjort det ända sedan jag gick i åttan, alltså ungefär fyra år. Den 26:e november kommer de ut med sitt sjätte album och jag längtar så sjukt mycket! Tillbaka till saken, inatt släppte de videon till en låt på skivan. Här nedan har ni alltså videon och visste är den söt? Dock måste man veta lite saker om dem för att förstå denna video. Jag tycker att de har gjort den väldigt smart för det är verkligen en "trip down memory lane" så att säga och om jag inte minns helt fel så ska albumet heta Memory lane. 
 
Några saker som man kanske vill ha förklarat för sig om man inte kan så mycket om detta band så är det till exempel att vid 1:34 så får man se Dougie när han blir King of the Jungle, efter det så får man se Harry vinna Strictly Come Dancing. Och sedan efter fåglarna så kommer alla deras tidigare album covers, väldigt roligt gjort asså! 
 
Jag tycker att det är så himla kul att se Danny (han som tar emot priset och har en helt underbar röst) uan gitarren i störta delen av låten för han ser ut som om han inte riktigt vet vart han ska ta vägen. Man ser honom liksom alltid med sin gitarr typ och nu så verkar han ha svårt att stå still utan den. aha, så söt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback