Klar

Jag är äntligen klar med designen! Har hållit på i kanske 2,5 timme nu så det var skönt att bli av med den bördan. Och jag måste bara säga att jag är så sjukt nöjd med den!! Älskar dess naturliga beige och bruna färger som ger bloggen en väldigt mjuk ton. Men ni ser väl att själva designen är densamma bara att jag har ndat färger, bredd och header? Har förövrigt skrivit ny text i menyn också men vet inte riktigt vad jag tycker om den, vill komma på något riktigt fyndigt att skirva som är typiskt mig men kan itne komma på något. 
 
Jag tycker att den ser mer mogen ut nu (om en blogg nu kan göra det).. Nej, men det är inte det här blommiga och rosa osv osv utan mer vuxna färger, I like it! Men nu till den stora frågan:
Vad tycker ni?
 
Såhär såg den alltså ut innan:

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback