Kanelbullens dag

Hejsan! Idag är jag helt ledig och det ska jag utnyttja. Nej, jag tänker inta baka bullar, jag ska träna. Jag är riktigt taggad just nu och jag vet inte ens varför! Eller det kan ju bero på att jag tydligen har gått ner nu på senaste tiden och då vill manju baragå ner ännu mer! Ja, jag väger mig varje dag för att få en överblick över min vikt och om min metod funkar. Det verkar fungera sakta men säkert, men det är iknte så konstigt med tanke på att jag bara försöker äta snålt men nu ska jag börja träna också! Minns ni att ett av mina oktobermål var att träna 3 gånger i veckan? Det har gått sådär hittills, men jag ska träna idag, jag ska träna på lördag och den tredja gången vet jag inte när det blir. Kanske kör på måndag för att sedan köra ytterligare tre gånger nästa vecka. 
 
Jag tänkte åka och träna om kanske två timmar eller något. Tills dess ska jag plugga var planen. Och samma sak ska jag göra efter. Men idag ska jag äntligen slänga ut mina gamla smycken som jag inte vill ha längre och sortera allt som jag ska ha kvar i lådan och få det att ligga prydligt. Men det får bli kvällens projekt.
 
Lite motivation behövs alltid.
Tumblr_m08v5uknxw1qkb473o1_500_large
 
Lets-start-tomorrow-today_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback