Jag vill ju bara shoppa

God eftermiddag! Det var så otroligt skönt att få gjort det jag behövde imorse, nu behöver jag inte oroa mig för det liksom. Jag blev klar på fort på Täby Centrum så jag gick tunt och kollade lite medan jag väntade på Sanna. Var inne på Akademibokhandeln och såg boken "Elsas hemlighet" av Sofi Fahrman och jag blev så otroligt sugen på att läsa den! Verkar riktigt härlig. Sen när jag var inne på BikBok provade jag äntligen den tröjan jag gått och tittat och pillat på de senste veckorna och den vara bar såå fin! Provade även en peplum-blus som var übersöt. Ville bara köpa båda två på en gång men jag får inte shoppa, och när jag väl får det så finns säkert inte dessa plagg kvar.. Ja, här har ni dem till och med, visste är de fina?
Nej, det är inte så att den blåa toppen är större än tröjan, det ser bara ut så på bilderna. 
 
Den stickade har även små niar på axlarna som tyvärr inte syns på denna bild.

Comments
Postat av: M

Dom böckerna är jättebra!

Svar: Är de?? Då måste jag ju bara läsa dem!
Emma Pettersson

2012-10-20 @ 19:01:28
URL: http://awaay.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback