Det kliar i fingrarna

God eftermiddag! Haha man låter så otroligt seriös när man säger så.. Jag är i alla fall hemma nu, har i och för sig varit det i kanske 1,5 men har som vanligt inte fåt något gjort, gaaaah! JAg blir så trött på mig själv. Men nu ska jag minsann räkna matte! Jag skippar zumban för att hinna med all matte. 
 
När jag vänade på bussen hem efter skolan så gick jag runt lite i Täby Centrum (som vanligt). Kikade in på H&M, Gina Tricot och BikBok och shit vad svårt det var att så emot att prova något asså! Det finns så otroliga fina kläder i affärerna nu och de är helt enligt min stil och allt och så jag korkade jag lovat mig själv att inte shoppa på en hel månad, detta kan bli svårt att hålla. 
 
De här outfitsen är bara så jag! De är så fina och det är precia vad som är inne nu och finna i affärerna. De här stickade oversize-tröjorna med tajt på benen är det jag älskar. Dock finns det såklart inte shorts såhär års men ni fattar principen?
Tumblr_maczcxjdye1r4lxqto1_500_large
406427_359527750797802_108045567_n_large
Tumblr_mbbuzrfupr1rhy72no1_500_large
Asså denna outfit avgudar jag! Om jag skulle ha dessa kläder skulle jag inte bära något annat, seriöst! Bland det finaste jag sett.
 
Förresten kommer bilderna från weheartit.com.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback