29 oktober 2012

Hejsan! Jag har varit vaken ett tag men bara chillat och tittat på lite tv. Jag mår sådär idag asså. Jag har visserligen gjort det helahelgen men idag är det ännu värre, tror jag är förkyld. Därför kan jag inte träna idag som jag hade tänkt göra, suck vad trött jag blir! När man äntliegn tänker komma igång med träningen ordentligt igen så blir man sjuk. 
 
Så vad häder idag då? Jo, jag ska på möte på jobbet vid två. Något mer har jag faktiskt inte inplanerat. Ska väl ha lite HP-kväll idag tror jag, måste titta klart på Halvblodsprinsen som jag bara såg halva av förra helgen för att jag skulle upp tidigt på söndagen. 
 
Så vad ska ni göra idag?
Tumblr_lonaxm8t8e1qgf0w3o1_1280_large
OMG vad gott!! Ska man unna sig något sånt här idag kanske?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback