24 oktober 2012

Hejsan! Såklart så hade jag sjukt svårt att gå upp ur sängen imorse, låg kvar i typ en timme tror jag. Allt detta bara för att jag gick och la mig så sent igår, ååh jag orkar inte! Jag hade liksom tänkt gå upp tidigt och duscha och fixa lite med tvåläxor. Men nej, det hinner jag inte nu för jag tog så lång tid på mig i duschen också. Hoppas bar ajag hinner klart med den läxan som är tills idag.
 
Eftermiddagen kommer jag spendera i stan för att umgås med Susanna. Vi ska ju steppa ikväll för första gången och såhär är det; Susanna bor i Norrtälje men går på Nackademin i Solna så hon vill itne åka hem emellan skolan och Steppen för att det tar sån lång tid, och jag förstår det. Så istället ska vi hänga i stan, äta middag av något slag och så ska vi försöka fått jobba undan lite skolarbete. Steppen börjar halv nio och vi slutar båda två skolan runt tre så vi har ju ett tag på oss innan vi ska vara där. 
 
Som ni kanske kan förstå ur detta stycke så kommer jag inte kunna blogga något i eftermiddag, är ju liksom i stan med Susanna! Bara så ni vet. :) 
Tumblr_mce0m6jpgj1rj2vcqo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback