17 oktober 2012

God morgon! Idag har jag lite att göra innan skolan börjar. Ska åka till Täby centrum och fixa så att jag får studiebidraget och även lite andra grejer. Därför åker jag dit om inte allt för lång tid för jag har ingen aning om hur lång tid det tar, men det borde nog gå hyfsat fort.

Vilket härligt avslut det var på matchen igår! De flesta supportrar hade ju gett upp i halvtid för då stod det 4-0 till Tyskland men så kom dem igång, Zlatan gjorde ett mål, Lustig gjorde nästa, och sen var det Elmanders tur. Men den riktiga hjälten var ändå Elm som kvitterade 4-4 med en minut kvar av tilläggstiden, så sjukt hur alla mål bara kom i andra halvlek som på löpande band.

Här har ni en fin bild på Ibra som är så sjukt snygg! Älskar även matchtröjorba de har här. Så mycket snyggare än de gula med lite blått på, jag menar, vår flagga har ju trots allt mer blått än gult.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback