16 oktober 2012

Hejsan! Jag sitter hemma och fyller på med lite energi inför kvällens jobbpass. Just idag har jag verkligen ingen lust att jobba, hoppas det ändras när jag väl är där. Sen ikväll är det inte de vanliga programmen jag brukar se på på tv utan det är VM-kval Tyskland - Sverige så det ska jag nog titta på, missar dock första kvarten för jag slutar jobba precis när matchen börjar.

Jag och Sanna var tvungna att vänta på bussen i Täby centrum på vägen hem så vi tog en liten kaffe för att fördriva tiden. Jag tycker att Espresso House's vanliga latte smakar alldeles för lite kaffe så nuförtiden kör jag på en Flat White som det är dubbelt så mycket kaffe i och den är bara såå god!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback