10 oktober 2012

God morgon! Jag sitter mest och gör ingenting för tillfället, när jag egentligen borde plugga matte. Jag orkar med hur ajg alltid ska skjuta fram saker. Men i värsta fall får jag helt enkelt sitta med matten hela eftermiddagen, värre än så är det inte. 
 
Ska snart hoppa in i duschen också, så jag är ren och fin till skolan! Haha.. Vad händer mer i dag då? Jo, jag ska såklart till skolan och äta lunch och gå på svenskalektion. Sen åker jag hem och räknar matte. Hoppas att jag hinner med att träna zumba ikväll, för idag känner jag mig äntligen helt bra faktiskt. Sen ikväll börjar en ny serie vid namn 99 saker med Erik och Mackan har jag för mig. De är så roliga så jag kan inte tänka mig att programmet är annat än bra!
536131_361433987272244_2039001894_n_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback