We're gonna party like it's the end of the world

Detta hade jag på mig igår. Fick båda sakerna från Susanna i födelsedagspresent och jag är helt kär i båda. Ni minns väl inlägget som jag skrev om den här toppen från BikBok? Jag var ju helt obsessed med den och det visste Susanna så hon gav mig, så sjukt snällt av henne. 
Jag har helt fallit för denna trend med stora halsband som typ "krage". Det är bara såå hett och Susanna gav mig ett som jag verkligen älskar och det är ju bara sååå fint!!
Såhär fina är de alltså ihop pch det hade jag på mig igår kväll. Matchade detta till ett parmörktblå jeans och mina bruna ankelboots. Kände mig jättefin.
 
Jag fåg förresten även en annan tjej inne på Nype med samma topp faktiskt. Hon hade den i röd och den var riktigt snygg till hennes chokladbruna hår. Denna blåa färg passar bättre till blondiner tycker. Sen tycker jag i övrigt att blonidner passar väldigt bra i blått, i alla fall denna blondin! Knackade henne på axeln på dansgolvet och gav henne en komplimang för tröjan, hon skev upp som en sol alltså! Det är alltid kul att kunna göra folk så glada. 
 
Älskar denna trend med peplum-toppar också. Jag har alltid trott att det varit helt fel för mig men jag var ju tvungen att prova denna topp på BikBok eftersom att den är så söt och då visade det sig att jag passar väldigt bra i det i alla fall, blev överlycklig då.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback