Softaren #1

Idag har jag inte gjort mycket värdefullt. Jag har mest suttit framför TVn och datorn hela dagen. Men såna dagar kan man också behöva för att varva ner. Jag har varit hes hela dagen efter att jag sjöng så mycket på dansgolvet igår, men det var det värt. Och jag menar jag känner mig rött badass med denna hes stämma. Jag låter lite som en rockstar som har knarkat i 10 år. Haha skämt åsido så har jag faktiskt gjort en viktig sak idag, en väldigt viktig sak. När man blir 18 så tappar ens föräldrar kontrollen över ens bankkonton. Då måste man fixa lite för att man själv ska kunna kontrollera det. Så de senaste dagarna har jag inte haft någon koll på dem alls, inte ens genom min pappa som jag alltid haft. Men vi fixade det idag så idag har jag full kontroll över den och det känns riktigt skönt att ha det fixat.

Imorgon ska jag göra lite spännande saker också som bland annat består av att träffa Susanna. Men ni får höra mer imorgon! Puss och godnatt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback