Smart TV

Som ni vet så installerade jag och pappa min nya tv igår (pappa snickrade även ihop bänken) och det blev så sjukt bra!!!!!! Ni förstårnog inte hur nöjd jag är och hur mycket bttre det blev än innan. Det är mycket jag tror att ni inte förstår idag.. 
 
Det är synd att jag inte har några förebilder (menar alltså att jag inte tog några bilder före) för det är verkligen stor skillnad. Såhär ser det alltså ut nu:
Haha den ljusa fläcken som man kan se på golvet är där vår gamla bänk och tv stod förut, lite skillnad. Det roliga är att rummet känns mycket större nu trots att det är större bänk och större TV. Eller aah det är ju bara skärmen som är större, förut hade vi ju tjock-tv som tog upp ganska stor plats. Men fläcken kommer ju jämnas ut med resten av golvet med tiden.

Här är de två luckorna i mitten av bänken där vi har vår inspelningsbara digitalbox och vår DVD-spelare med hemmabioanläggning. Asså ljudet i de högtalarna + bilden på den nya TVn, det går inte att beskriva hur bra det är, för typ filma någon gång så att ni får se och höra själva!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback