Scorett

När jag och mamma var på Täby Centrum igår köpte hon skor inne på Scorett. Jag provade även några som jag verkligen har fallit för. De är så supersnygga! 
Yvette HB3001 glittrig
Denna Jeffrey Campbell-inspirerade glittriga skor är ju verkligen to die for!! Hade på mig ett par börkblå jeans och det var så sjukt snyggt till. Förvånandsvärt lätta att gå i (trots höjden). De kostar endast 599 kr. Funderade seriöst på att köpa dem.
 
Yvette SXA3601 PricillaBu
Denna är ju också superhet! Dock ser den inte lika svart ut på bilderna som den är i verkligheten. Denna är ju lite mer vardagssko kan man tycka. Kostar 699 kr.
 
Yvette JY1373-85X AlineZi
Denna provade jag aldrig men har gått och tittat på dem några gånger, så otroligt fina, inte minst färgen! Kostar 699 kr. 
 
Alla skor är från märket Tiamo.

Comments
Postat av: Angie & Mimmi

Snygga skor ! :)

Kika in på min och Mimmis blogg ! Vi är 2 tonårsstjejer som är bästavänner, och vi har precis startat en gemensam blogg. Vi skriver om musik, humor, vardag, mode etc etc, lite olika. Gör oss glada :) puss ♥

2012-11-11 @ 19:15:26
URL: http://mabucketlist.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback