Saint Kidd

De som har följt min blogg ett tag vet hur mycket jag gillar bandet McFly och nu ska jag berätta för er att bassisten i det bandet har en egen webshop! Den heter Saint Kidd och de har inte så mycket saker än. Just nu har de bara några t-shirt och lite accessoarer men dessa t-shirts alltså! Såå snygga!! Dessa vill jag bara beställa hem på en gång:
Notera: ett linne, ej t-shirt. haha
 
Och här är även två superdupersnygga t-shirts till er killar:
Jag älskar verkligen detta tryck, om den fanns i tjej-modell så skulle den redan vara på väg hem till mig..
Här har ni Dougie som då är denna bassist i bandet och grundare till märket i en av deras schnygga t-shirts.
 
Skrev till Saint Kidd idag på twitter och frågade om det går att beställa till Sverige och jag fick svar! haha det trodde jag aldrig så många följare som de har.. Men jag fick ett ja till svar, så kanske beställer hem en snygg tisha snart, vilken tycker ni? :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback