Only the strong survive

Hejsan raringar! Jag är hemskt ledsen men det blir inga fler inlägg idag, jag är så j*vla trött hela tiden nu. Det är därför jag sitter och chillar framför TVn nästan varje kväll, hjärnan går på helspinn hela dagen eftersom jag har så mycket att göra så den lägger helt enkelt av när jag väl kommer hem. Och då vill jag bara unna mig själv lite ledighet, jag vill liksom inte bli Lemon Breeland 2.0 (från Hart of Dixie).

Det är mycket nu med övningskörning, teorikurs på körskolan, jobb, stepp, PA utanför skoltid och så plugget på det. Jag har haft väldigt lite tid hemma de senaste två veckorna och det gör mig otroligt trött. Men jag ska inte klaga, jag presterar som bäst under press och stress. Men man vill ju inte att det ska bli för mycket, och så blir jag ju så förbaskat trött. Måste komma in i en balans med allt detta för det kommer ju pågå i ett par veckor framöver. Men detta klarar jag. A wise man once told me "only the strong survive", och jag är stark.

Men vi hörs imorgon då ni får uppdatering i vanlig ordning, godnatt och puss!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback