Ny vana

Jag har kommit på en ny vana som jag måste börja med. Personligen hatar jag att läsa tidningen då det är så mycket att läsa och så tar det lång tid så instället tänkte jag börja titta på nyheterna på TV varje dag. Jag tänkte att TV¤-nyheterna klockan 22 var en bra tid då man ofta inte brukar göra så mycket då men nu visade det sig att den sändningen pågår i en HEL timme. Förstår ni? Aldrig att jag har tid med det liksom, nej får vörja titta på SVT1 klpckan 18.00 eller 19.30 eller liknande för de är bara en halvtimme. Har ni något tips? Vill verkligen göra dett för att förbättra min general knowledge och annars är man lite efter i vad som händer i världen. Vill bara hänga med, okej?
 
VS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni kanske vet vid det här laget så har jag väldigt lätt för vanor. Om jag har en sak som jag gr varje vecka / varje dag så blir det svårt att ändra på. Dessutom tycker jag att det är en trygghet i sig att ha vanor, man vet vad som komma skall liksom. Så detta ska bli en vana nu. Frågan är vara vilket program jag ska välja och när... Hjälp mig?

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback