Lyckat

Hejsan! Kom hem för ett tag sen och shit vad givande det var! Asså de går ju inte in så djupt på sakerna men man får en bra överblick över allt och så kan man ju ställa frågor till skillnad från om man skulle sitta själv och läsa. Dessutom så får man se vilka saker man har koll på och inte, superbra enligt mig! 
 
 
Innan lektionen köpte jag mig en liten dricka, ville har något att släcka törsten med när jag satt där och lyssnade så jag sprang in på Pressbyrån som ligger typ vägg i vägg med körskolan teorisal. Provade denna Vitamin Water för första gången och den var supergod! Inte alls så söt som läsk/festis brukar vara så jag gillar den starkt. Guud trodde aldrig att jag skulle bli på mogen på den fronten, har alltid varit ett riktigt sockermonster och inte kunnat få för mycket typ men på senare tid har jag blivit mer känslig för sånt, har till exempel svårt för läsk och godis ibland. Hihi vuxenpoäng till mig!
 
 
Jag diggar texten:
 
Och nej, jag köpte den inte för att den innehåller vitaminer som är bra för kroppen för det ändå så otroligt lite näringsämnen i såna där ändå så det gör så lite skillnad, jag köpte den för att den verkade god. Vilket den var. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback