Köpenhamn

Igår bokade jag och mamma en resa till Köpenhamn under första helgen i december. Det ska bli en riktigt shoppingresa och jag är såå taggad! Då kommer det ju vara juldekorationer och sånt och man kommer kunna shoppa julklappar också. Guuuuuuuuu vad mysigt det här kommer bli. Hotellet har även spa så det kommer vi gå på på söndagen då allt inte har öppet. Längtar såå!
 
Dock var jag korkad nog att boka inte det en helg jag ska jobba (nu för tiden jobbar jag bara varannan söndag) så då får jag prata med cheffen om det så jag förmodligen kan byta med den tjejen som har de andra söndagarna. Haha snacka om att jag var helt borta när jag sa att jag inte hade något jobb då. Orkar inte..
 
Detvar lite roltigt för när man googlar på Köpenhamn kommer det bara upp biler på Nyhavn, haha det finns faktiskt andra delar av staden också! Fast detta är ju helt klart den finaste delen av staden..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback