I can tell your heart isn't in it or with it

Hola! Que tal? Har nyligen kommit hem från steppen. Det var helt okej roligt idag, vissa nya steg var lite tråkiga tycker jag nästan. Och vissa saker var så svåra att man knappt vågade sig på att prova, men med såna saker blir jag glad bara jag klarar det en gång. Varför förvänta sig mer? Detta är liksom tredje gången i hela mitt liv jag dansar stepp.

Det har regnat hela kvällen, i alla fall duggat, och mitt hår klarar inte av regn så det ser inte längre ut likadant som jag fixade det i eftermiddags. Lite trött blir man ju.. Dock så har det varit varmt hela dagen så jag körde på skinnjacka, vilket var alldeles lagom. Haha knasigt att ena dagen ha dunjacka och så har man skinnjacka dagen efter. Vädret verkar ha lite humörsvängningar.

På väg hem från bussen kom en väldig svängig låt på i lurarna och jag kunde liksom inte bara gå normalt. Eftersom ingen såg mig så började jag dansa fram, kände mig så fab! Haha

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning och gå och lägga mig strax. Hoppas ni också har haft en bra kväll. :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback