God natt

Nu ska nog faktiskt sova. Har blivit så dålig på att gå och lägga mig i tid i och med att jag har sovmorgon alla dagar utom en så jag måste komma tillbaka till de gamla vanorna så jag får min skönhetssömn.

Har inte fått så mycket religion pluggat nu på eftermiddagen tyvärr. Men det beror väl mest på att jag känner mig ganska omotiverad i och med att man redan kan det mesta. Jag menar alltså att jag förmodligen inte är ensam om att redan veta en hel del om kristendomen. Dessutom är lektionsanteckningarna det enda vi har att plugga på och de består mest av stödord så det finns inte så mycket att läsa. Hoppas det inte blir ett allt för svårt prov imorgon då jag inte har pluggat så flitigt.

Slutade förresten extra tidigt från skolan idag. Jag och Sanna slapp PA-lektionen eftersom att vår handledare tycker att vi håller igång så bra med vårt projekt. Så vi slutade tre istället för halv fem, vilket gör en ganska stor skillnad.

Nej, nu ska jag sova. Godnatt, så hörs vi imorgon! Puss


Comments
Postat av: fanny

fin bild :)

2012-11-10 @ 18:20:59
URL: http://livingfreely.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback