Fika som belöning efter lång dag

Jag sitter just nu och skypear med Sanna. Vi har fixat lite inför vårt möte imorgon med vaktis som vi ska använda i vårt projektarbete. Spännande! Just nu gör vi dock inte så mycket. 
 
 
Fikade lite när jag kom hem från jobbet med hemgjord latte och kokosboll + havreboll som vi köpte i lördags. Haha äter det heela tiden, det är ju så gott och så har vi så mycket hemma just nu! Jobbet gick i alla fall bra, riktigt soft faktiskt. Det var bara ett barn där som bara ville lägga pärlplatta och sen stod jag i receptionen resten av kvällen och där hände inte heller så mycket. Förutom att ventilation typ dog i hela lokalen så det blev jättevarmt överallt. Förnstren i spinningsalen immade igen när de hade pass där och de fönstren går bara ut till gymmet så det är inte direkt kallt på andra sidan glaset. Och sen så sa mina kollegor att det typ var som en bastu i herrarnas omklädningsrum, skooooj!
 
Dagen har varit ganska lång idag, inte mycket har gått som det skulle. Eller i alla fall inte i skolan, jag var helt nere och allt bara sket sig. Orkade verkligen inte med någonting!! Måste bara dela med mig av min och Sannas konversation på väg från lektionen:
 
Jag: "Asså jag orkar inte med mitt liv..!"
Sanna: "Nej, kan det inte bara ta slut?"
Jag: "......ööööööh?"
Sanna: "Asså skolan dårå, inte livet!!!"
 
Haha fint där asså, man skulle nästan kunna tro att vi var självmordbenägna.. Vilket vi absolut inte är! :)
 
Som tur var gick det i alla fall bra på jobbet så nu känns inte dagen lika tung längre!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback