Extremt trött

Nu ligger jag i sängen påhaka snart sova. Är så otroligt trött! Vi har lyckats få ihop skåpet och det blev superfint! Farsdagmiddagen var väldigt god, en köttgryta typ, absolut en av mina favoriter. Pappa blev väldigt glas för presenten också, förvånad och glad, tur det!

Försökte nyss lägga upp ett inlägg om dagens träningspass, jag hade liksom skivor hela inlägget och allt och så skulle jag bara publicera det men så dog typ internet eller något så det blev inget med det. Blir lite trött för det har krånglat så hela helgen och jag vet inte om det beror på internet eller om det beror på datorn. Men ni får det där inlägget imorgon istället, om jag lyckas återskapa det lika fint..

Inser nu hur osammanhängande detta inlägg blev men aah, nu ska jag sova i alla fall så vi hörs imorgon bitti! Godnatt och puss.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback