Ett år sedan

Vet ni var jag befann mig för exakt ett år sedan? I New York, med mamma. Det var en otroligt rolig resa som var full med shopping, god mat och härliga utflykter i hela staden. 
 
Alla har nog hört talas om Hurricane Sandy och som mamma sa är jag otroligt glad att jag var där för ett år sedan och inte nu. Det kan låta egoistiskt men så är det, jag tror nog att många skulle känna så. 
 
Dagen vi landade var det dock lite av en snöstorm där. Man såg inte marken förrän tre sekunder innan vi landade med planet så jag hade i alla fall ingen aning om att vi skulle landa över huvudtaget. Central Park blev lite smått förstörd också med träd som fallit så de stängde av stora delar de första dagarna för att få bort alla grenar osv. Men det var bara den första dagen som had edåligt väder, resten av veckan bjöd på sånt väder som ni kan se på bilden nedan; strålande sol men kallt.
 
Jag firade alltså min födelsedag och hade en otroligt mysig vecka där.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback