Faux fur

Jag skrev ju igår att jag använder min nya jacka när det är minusgrader ute. Men vad har jag då för jacka när det är plusgrader ute? Som till exempel idag då det är hela 10 grader ute! Jo, för två år sedan hittade jag en fuskpäls från Vila som jag bara var tvungen att köpa. Den är helt underbart fin och supermysig. De flesta brukar gå runt och klappa på den när jag har på mig den, haha så mysig är den. 
 
En negativ sak med den är dock att den inte klarar någon vind alls, det blåser rakt igenom den. Men vill man vara fin.. 
Jag brukar ha den knäppt och med skärpet i en rosett i midjan, riktigt chict!
 
Den är perfekt att ha när det är sånt här mellanväder då hösten övergår till vinter. Tidigare vintrar har jag haft den hela sägsongen förutom när det varit -15 grader ute. Men det har varit lite för kallt och nu har jag ju en varmare jacka när kylan slår till så denna passar perfekt nu.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback