8 november 2012

God morgon! Jag är extremt trött just nu, fick alldeles för lite sömn inatt.. Vaknade dessutom mitt i natten och hostade massor, kan jag inte bara bli frisk snart?? Jag har varit vaken ett tag och än så länge har jag hunnit äta frukost och duscha. Ååh jag älskar att duscha.. 
 
Bussen till skolan går 11.08 så jag har inte bråttom alls. Ska leta fram en supersnygg outfit hade jag tänkt, får se om jag har orken bara. Är som vanligt i skolan till halv fem på torsdagar så ja gkommer hem ganska sent och då ska jag bara plugga inför mitt religionsprov imorgon. Jag ska kämpa på det här asså, har känt mig missnöjd med många skoluppgifter den senaste tiden för att jag inte kämpar så nu ska jag försöka hitta motivationen igen (var jag nu hittar den..) och göra mitt bästa det här året. Måste komma tillbaka det jag pratade om, jag kommer alltså inte vara så aktiv här på bloggen ikväll för att jag måste plugga. Hoppas ni förstår! Men jag kanske tidinställer lite inlägg för er att läsa, är jag inte en ängel till bloggare då? :)
 
Ha en fin torsdag hörni och gör det bästa av dagen! Njut av det lilla och häng inte upp er på saker som ni i grund och botten inte ens bryr er om. 
Tumblr_mc1po7gqnf1qbg2wbo1_400_large
 
Unna er något sånt här också, det är ni värda. (haha because you're worth it!)
Tumblr_m852dkkd331r3lckbo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback