23 november 2012

Hejsan alla glada! Jag har varit så sjukt trött idag, det kan ju bero på att det ha varit så otroligt mycket senhöst veckan + att jag sov i fyra timmar inatt. Dagen har inte känts som en fredag, och den gör det absolut inte nu. Det var lagom kul imorse när vi skulle skriva värsta uppsatsen på engelskan när man va så trött, men efter ett tag kom jag in i värsta flowet så det kändes bra. :)

Har köpt födelsedagspresent till mamma nu i eftermiddag, hon fyller år på söndag så då ska vi fira lite. Men ikväll blir det bara till att sitta framför TVn alltså, jag orkar inte röra en fena. Jag har så himla mycket att berätta för er (inte minst om SHM) för att det har varit lite dålig blomning i veckan så det blir nog en del idag. Skoj :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback